Przejdź do głównej treści

Zastrzeżenia

    W trosce o zapewnienie ochrony tożsamości każdego, w razie utraty:

    • dowodu osobistego
    • karty debetowej lub kredytowej
    • innego dokumentu potwierdzającego tożsamość lub innego (paszport, dowód rejestracyjny pojazdu, karta stałego pobytu, dokument zagraniczny itp.)

    dokonujemy zastrzeżeń wyżej wymienionych.

    Zastrzeżenia dokumentów możesz dokonać:
    bezpośrednio w Banku (osobiście lub telefonicznie w godzinach pracy Banku)
    lub zdalnie

    Aby dokonać zastrzeżenia dokumentów i kart nie musisz być klientem naszego Banku.

    System zastrzegania dokumentów jest jeden, co oznacza że w jednym miejscy możesz zastrzec różne dokumenty, z różnych banków – a system działa 24 h na dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie: Zastrzegam.pl – link otwiera się w nowym oknie