Karta zbliżeniowa Visa Paywave
Dzięki karcie zbliżeniowej Visa PayWave możesz cieszyć się wygodą i poręcznością dokonywania płatności za zakupy. Wystarczy zbliżyć kartę do czytnika POS aby dokonać płatności. Funkcjonalność działa wyłącznie przy transakcjach o wartości do 100 zł; transakcje powyżej 100 zł dokonywane zbliżeniowo wymagają podania kodu PIN, bądź autoryzacji podpisem.
Dlaczego warto?
-
Łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS
-
Możliwość dokonywania transakcji w Internecie i płatności mobilnych
-
Łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej
-
Bezpieczeństwo transakcji
-
Komfort
-
Stały dostęp do swoich pieniędzy
Korzyści jakie daje karta
- Dokonywanie płatności bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat
- Możliwość dokonywania płatności za zakupy w Internecie
- Kontrola wydatków dzięki możliwości ustalenia indywidualnych limitów transakcyjnych
- Komfort – masz stały dostęp do środków na Twoim rachunku
- Dostęp do sieci bezpłatnych bankomatów
- Możliwość wypłaty za pomocą karty w naszych placówkach
- Wypłata gotówki w punktach handlowo-usługowych dzięki usłudze Cashback
- Bezpieczeństwo – nie musisz nosić przy sobie gotówki, środki są zabezpieczone kodem PIN, a w razie podejrzenia ujawnienia kodu osobom trzecim możesz zmienić PIN w bankomatach Grupy BPS
W przypadku kradzieży lub zagubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zastrzeżenia:
- telefonicznie poprzez Infolinię Banku BPS S.A. pod numerem +48 86 215 50 50;
- osobiście w placówce Banku;
- za pośrednictwem portalu kartowego;
- za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.
Przydatne dokumenty
Wniosek o wydanie karty debetowej
Wniosek o wydanie karty debetowej dla klientów indywidualnych - plik PDF, 225 KB, otworzy się w nowej karcie
Wniosek o wydanie dodatkowej karty debetowej dla klientów indywidualnych - plik PDF, 242 KB, otworzy się w nowej karcie
Program Bezcenne Chwile
Regulamin Programu Bezcenne Chwile - plik PDF, 165 KB, otworzy się w nowej karcie
Polityka Prywatności Programu Bezcenne Chwile - plik PDF, 173 KB, otworzy się w nowej karcie
Pakiet Bezpieczna Karta
Bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta obejmuje:
- ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
- ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Ciebie z bankomatu
- ubezpieczenie zakupionego towaru
- ubezpieczenie mienia
Ten pakiet dodajemy do Twojej karty automatycznie. Chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki.
Sprawdź zakres ubezpieczenia:
KARTA PRODUKTU PAKIET BEZPIECZNA KARTA DLA KLIENTA PAKIET II – WARIANT ROZSZERZONY plik PDF, 121 KB, otworzy się w nowej karcie
Szczegółowe Warunki Ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta plik PDF, 208 KB, otworzy się w nowej karcie
Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?
W przypadku kradzieży lub zagubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zastrzeżenia:
- telefonicznie poprzez Infolinię Banku BPS S.A. pod numerem +48 86 215 50 50;
- osobiście w placówce Banku;
- za pośrednictwem portalu kartowego;
- za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.
Zastrzeżenie karty
Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?
W przypadku kradzieży lub zagubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zastrzeżenia:
telefonicznie poprzez Infolinię Banku BPS S.A. pod numerem +48 86 215 50 50;
osobiście w placówce Banku;
za pośrednictwem portalu kartowego;
za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.