O usłudze
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej, która zainstalowana na telefonie komórkowym umożliwia Użytkownikowi dokonywanie transakcji BLIK w terminalach POS, bankomatach, Internecie i na telefon.
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych, w punktach usługowych oraz zlecać przelewy na telefon
- płacić bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach oznaczonych znakiem BLIK bez użycia karty płatniczej
Jak płacić BLIKIEM w internecie?
- Wybierz „Płatność BLIK”.
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Bs24-MOBILE.
- Wpisz wygenerowany kod BLIK na stronie internetowej.
- Potwierdź płatność w aplikacji Bs24-MOBILE.
Jak płacić BLIKIEM w sklepie?
- Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Bs24-MOBILE.
- Wpis wygenerowany kod BLIK na klawiaturze terminala płatniczego.
- Potwierdź płatność w aplikacji BS24-MOBILE.
Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?
- Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
- Wybierz opcję wypłaty BLIK.
- Wybierz kwotę wypłaty.
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Bs24-MOBILE i wpisz go w bankomacie.
- Potwierdź płatność w aplikacji Bs24-MOBILE.
- Wypłata dokonana.
Jak płacić BLIKIEM na telefon?
- Zaloguj się do aplikacji Bs24-MOBILE.
- Wybierz opcję „Przelew na telefon”.
- Wybierz z listy lub wpisz nr telefonu osoby na rzecz której chcesz zlecić przelew.
- Uzupełnij pola zgodnie z formularzem.
- Potwierdź płatność w aplikacji Bs24-MOBILE.
Najczęściej zadawane pytania
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS-24 Mobile.
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do portalu Kartosfera. Taką zmianę zgłosisz również za pośrednictwem Infolinii oraz w placówce swojego Banku.
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.
domyślny | maksymalny | |
Wypłata gotówki | 1 000 zł | 10 000 zł |
Płatności w sklepach | 1 000 zł | 10 000 zł |
Płatności w Internecie | 1 000 zł | 10 000 zł |
Zarejestruj/zaloguj się do portalu BS-24.
- W portalu BS24 wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej BS-24 Mobile
- Pobierz aplikację BS-24 Mobile ze sklepu Google Play lub App Store
- Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS-24 Mobile, wprowadzając kod wygenerowany w BS24 i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
- Dokończ aktywację w portalu BS24 w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS-24 Mobile przycisk "Dalej"
- Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS-24 Mobile dla klientów banku oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
- Wybierz ikonkę BLIK
- Zacznij korzystać z BLIKA
W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS-24 Mobile oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS-24 Mobile.
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS-24 Mobile
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS-24 Mobile i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
Niezwłocznie zgłoś swojemu Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS-24 Mobile. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię Banku.