Skip to main content

Usługa Garmin Pay – to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka.

Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.

Garmin Pay działa po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki usłudze, płacąc zegarkiem, możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.
Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

Jak zacząć korzystać z usługi Garmin Pay?

  • Pobierz aplikację Garmin Connect na telefon z systemem Android lub iOS.
  • W aplikacji Garmin Connect Mobile wyszukaj swój zegarek i połącz go z aplikacją używając przycisku „synchronizuj”. W aplikacji wybierz opcję Garmin Pay, a następnie Utwórz portfel.
  • Dodaj kartę, wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi.
  • Potwierdź dodanie karty kodem SMS.

Teraz aby płacić zegarkiem z Garmin Pay wystarczą dwa kroki:

  • Na zegarku wybierz portfel – naciśnij i przytrzymaj przycisk akcji/menu i wybierz ikonę portfela.
  • Wpisz 4-cyfrowe hasło i przyłóż zegarek do terminala.

To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.
Usługa płatności zegarkiem Garmin Pay jest w pełni bezpieczna. Chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

Tutaj sprawdzisz których urządzeń Garmin można używać do płatności mobilnych

Najczęściej zadawane pytania

Prywatność i zabezpieczenia

Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

Które karty mogę dodać do usług?

Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego

Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay?

Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.

Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?

Tak. Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?

Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

Znajdziesz nas też tutaj

Bank Spółdzielczy w Chrzanowie, 32-500 Chrzanów Al. Henryka 22 zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Rejestrze Przedsiębiorców KRS nr 0000132253, NIP 628-000-08-59, Regon 000499130